Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2020 11:06 - Минутки за поезия 3
Автор: kaliban3 Категория: Поезия   
Прочетен: 527 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Животът ни е капчица роса.
Дори и да е капчица роса
животът ни - все пак...


Тагове:   хайку,   исса,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - автора, автора..
15.09.2020 11:43
..вашите духовно пУтетични търсения..терзания, и полусношения,..
идват, единствено, да превъзбудят...
естетико-моралистично, и духовно-екСтатичните Въжделения на многохилядната
ви /съсподелена/ гладна, и вярна дружеска...аудитория../заболя ме мъжеца @

струва ми се, обаче, сте излишно скромен..
и, се свените да разгърнете..целият Спектър, от онези 1001 %
Творческа Мощ и Страст, които носите, на...Крилете си!

жадни сме за ощеее, ощее, и ощее )))
цитирай
2. kaliban3 - . . вашите духовно пУтетични тър...
15.09.2020 11:49
eva666 написа:
..вашите духовно пУтетични търсения..терзания, и полусношения,..
идват, единствено, да превъзбудят...
естетико-моралистично, и духовно-екСтатичните Въжделения на многохилядната
ви /съсподелена/ гладна, и вярна дружеска...аудитория../заболя ме мъжеца @

струва ми се, обаче, сте излишно скромен..
и, се свените да разгърнете..целият Спектър, от онези 1001 %
Творческа Мощ и Страст, които носите, на...Крилете си!

жадни сме за ощеее, ощее, и ощее )))

Не съм аз авторът. Исса е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaliban3
Категория: Поезия
Прочетен: 104649
Постинги: 48
Коментари: 766
Гласове: 364
Архив